1. V prípade ak kupujúcemu nevyhovuje zakúpený produkt, má kupujúci možnosť vymeniť si zakúpený produkt za iný. Poštovné pri odoslaní produktu predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné pri odoslaní nového produktu kupujúcemu hradí predávajúci len pri prvej výmene.
2. Výmena tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru, ktorý nájdete >TU<
3. Po spracovaní formulára pre spracovanie vráteného tovaru predávajúci kontaktuje kupujúceho o termíne doručenia nového tovaru.
4. V prípade ak je cena nového tovaru vyššia, ako cena pôvodného tovaru, je kupujúci povinný rozdiel uhradiť na bankový účet predávajúceho pred uskutočnením výmeny.
5. Ak pôvodný tovar kupujúci odošle skôr než si ho nechá vyzdvihnúť predávajúci prostredníctvom kuriérskej služby, poštovné náklady pri vrátení predávajúci nehradí.
Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.