Ak chcem vrátiť objednaný tovar, ako mám postupovať a za akých podmienok to môžem urobiť?
V takomto prípade je potrebné, aby ste nás kontaktovali e-mailom na [email protected] alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup. Podmienkou pri vrátení je aby bol objednaný tovar nepoškodený a doba od prevzatia zásielky nebola dlhšia ako 30 dní. Náklady pri vrátení zásielky znáša kupujúci.
Chcem vymeniť objednaný tovar, ako mám postupovať?
Kontaktujte nás e-mailom na [email protected] alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup. Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.
Ak sa mi objednaný tovar nebude páčiť, vrátite mi peniaze?
Objednaný tovar nám do lehoty 30 dní od doručenia zásielky môžete vrátiť. Avšak nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru k nám, Vám bude platba za Váš produkt vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.
Ak chcem vymeniť produkt do 30 dní, platím nejaké poštovné?
V prípade ak kupujúcemu nevyhovuje zakúpený produkt, má kupujúci možnosť vymeniť si zakúpený produkt za iný. Poštovné pri odoslaní produktu predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné pri odoslaní nového produktu kupujúcemu hradí predávajúci len pri prvej výmene.